3:e augusti

Publicerat i:
idag fyller gustav 18 :) o ikväll ska jag ut med caroline, emelie o ina. det ska bli mkt trevligt. hoppas på snygga utsikter bara. hillman hade ju turen att se den snygga utsikten igår, medan en annan inte har sett den alls sen i lördags =/ o snacka om att jag har hållt utkik.

idag ska jag hämta mami o kjell också. de kommer hem från åland. har målat som en tok, lagat mat o städat. allt för deras skull. inatt sov alla tre barnen i deras säng o det var himla mysigt, förutom när hugo nockade mig i sömnen :P har duschat. fixat håret, målat naglarna o klätt på mig. väntar med att sminka mig o kmr troligen behöva fixa frillan en gång till, men fan vad hårspray det är i kalufsen :)

imorgon ska jag rida agadir för första gången, det ska bli spännande o se om vi passar ihop.
:)