29:e december

Publicerat i:

guuud vad jag är sliten, att ha jobbat i stort sett varje dag de senaste veckorna tillsammans med en massa festande har inte varit bra för kroppen känner jag. dessutom har den här veckan gått så himla fort, imorgon kommer pappa och de hem efter en vecka i solen. kul att åka och hämta dem imorgonkväll efter att man har jobbat hela dagen, elr inte. måste försöka gå och lägga mig någorlunda tidigt ikväll så jag orkar upp och kan vara pigg och fräsch på jobbet imorgon, men innan jag får sova måste jag städa hemma för det ser förjävligt ut! skulle behöva tvätta bilen också men den kommer ju säkert bli lika skitig på en gång igen så det känns inte värt det riktigt. jag ska ju redan lägga ut en massa pengar på all bensin jag har kört upp.

var ute och festade igår igen. har blivit riktigt mycket av det den senaste tiden, full blev jag också för en gångs skull och det var riktigt ordentligt dessutom. jag var nog fortfarande full när jag kom till jobbet imorse, låter stabilt har jag hört ^^


träffade föresten pulver på stan igår när jag skulle fika med odmark, det var mycket mysigt att se henne hemma igen.