11:e februari

Publicerat i:
söndag, sista dagen på vecka 6. imorgon börjar vecka 7 o efter det är det SPORTLOV!!!
idag tog anja det tredje vm-guldet under detta vm. det här guldet gjorde henne historisk och förhoppningsvis tar hon två guld till o då lär hon verkligen bli historisk :)

har fått svar från irlandsagenturen idag också och fick svar från nya zeeland i fredas, så det blir att fylla i ännu en jätte anmälningsblankett.
usch, jag vet inte vilket jag helst vill ha, nya zeeland eller irland. båda är ju liksom kalasbra på varsit sätt.
GASH!!

beställde kläder till mig o kat idag. hehe, ännu mera från H&M :)

i fredas vart det utgång och roligt var det. grundade hemma hos emma, eller rättare sagt anders, där det blev singstars sjungande, så ska det låta och let's dance kollande och annat trevligt. vid 12 drog vi ner på joar o verkligen ägde stället. haha, fy fan vad roligt jag hade! har nog inte haft så roligt på riktigt länge.
spanade för fullt då jag hade alla mina span på plats, men jag riktade in mig mest på en av dem. fan, jag vet inte om hans blickar är riktade till mig eller inte, o om de är riktade till mig så vet jag inte om det är positiva eller negativa blickar. fan vad svårt det ska vara då!
klockan 3 drog jag o pulver upp till torget där pulver köpte en kebabtallrik och en hamburgertallrik. hon kan hon den kvinnan. sen hittade jag jonas o gjorde sällskap med honom hem. det var mkt skönt att få prata av sig, det är så himla välbehövligt ibland.

nu ska jag cykla hem i kylan..