23:e maj

Publicerat i:

igår var vi hemma hos elisabeth på middag o tyvärr åkte vi inte blåa faran, emma tyckte att han inte var tillräckligt pålitlig för att släppas ut på stora vägar som uppsalavägen :) ist fick vi åka familjen lindströms röda volvo med automat o emma lärde sig att göra en downkick elr kickdown eller vad det nu kallades.

maten var riktigt god o det var riktigt trevligt men jag tycker det är tråkigt att man inte kan uppföra sig ordentligt på en middag hemma hos sin klassföreståndare. att komma dit onykter o sedan sitta o häva i sig alkohol tycker jag personligen var lite onödigt.


jag drack cider med 0.7% alkoholhalt, vatten o en kopp té


idag har vi mösspåtagning o jag har värsta studentkrisen, har allvarligt funderat på att hoppa av skolan bara för att jag inte vill sluta. jag känner mig inte redo att ge mig ut i vuxenlivet - aldrig mera skola liksom, det finns inte. skolan har ju alltid funnits. jag är ärligt talat rädd o jag vill inte att skolan ska ta slut, samtidigt som jag på ett sätt vill att den ska det. mest lutar det åt att jag inte vill att det ska ta slut.

emma- tack för skjutsen igår, på fredag eller måndag när jag betalar dig så ska du även få bensinpengar :)