18:e oktober

Publicerat i:
så, då var man på jobbet igen. började klockan 06.45. jag har precis släppt ut min mage så att den får vara i sin naturliga storlek. råkade ta min skjorta som jag egentligen är för tjock för eftersom så fort man andas ut så öppnas den översta knappen. det är ganska drygt att stänga den varannan sekund och dessutom får jag ont i magen av den här skjortan eftersom jag måste sitta och hålla in magen och inte får andas ordentligt. fattar inte varför jag jämt envisas med att ta på mig den när jag vet att jag får ont i magen av den, men jag hoppas väl alltid att jag ska ha blivit smalare så den passar trots att jag vet att det snarare är motsatsen.

observera nu att jag inte alls menar att jag är tjock, jag är fullt normal, jag har bara lite för mkt underhudsfett på magen och lite för stora bröst för att kunna använda den här skjortan som jag älskar så mkt.

åh jag kommer ihåg vad pulver brukade skratta när jag visade henne mitt raggningsknep med den här skjortan.
bara att ta ett djuupt andetag och sedan andas ut ordentligt så plopp, öppnar sig knappen och pulver börjar asgarva.

jag saknar pulver! och mina andra vänner!