Dan efter dan efter dan

Publicerat i:
Jajamensan, idag är det annandag och jag har öppnat upp jobbet. Jag vill inte påstå att jag är pigg, har väl sovit en och en halv  timme kanske. Den stunden var underbar! Hade gärna sovit längre, jag är trött som ett as!

Gårdagen var sjuukt trevlig och jag hade grymt roligt förutom att det var någon jävel som spillde ut Baylies i min väska, jag som inte ens dricker Baylies fick en väska som stank fan och det gjorde mig så arg att jag har tappat bort mina vantar så jag slängde min väska på vägen hem. Jag hoppas för guds skull att jag har min lilla väska med pengar och körkort hemma hos Elin, är det inte där så kommer jag bryta ihop!

Jag tänkte försöka göra ett inlägg och visa alla fina julklappar jag fick men det har gått sådär eftersom mitt internet hemma är helt fucked up så det finns ingen internetsida som vill sammarbeta med mig till 100 % och det är ju på datorn hemma som jag har alla bilder.

Hoppas att alla har haft en bra jul, God fortsättning!