Sammafattning

Publicerat i:
Då år 2008 närmar sig slutet så tänkte jag lägga upp en liten sammafattning.

Håll tillgodo!

Sammanfattning 2008

1.Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut?
-Ja


2.Höll du några av dina nyårslöften?

- Ger aldrig nyårslöften


3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Nej


4.Dog någon som stod dig nära?

- Ja


5.Vilka länder besökte du?

- Öh, inget

6.Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- En karl


7.Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

- 27 november är det som kommer upp först


8.Vad var din största framgång 2008?

- Ingen vad jag vet


9.Största misstaget?

- Tog jag lärdom av


10.Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Sjuk i huvudet är jag ju alltid


11.Bästa köpet?

- Öh, alla saker till lägenheten och katterna kanske


12.Vad spenderade du mest pengar på?

- Lägenheten


13.Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Ja


14.Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

- Vem kan segla förutan vind


15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ledsnare tror jag

16.Vad önskar du att du gjort mer?
- Träffat en karl, börjar bli lite tråkigt att vara singel nu


17.Vad önskar du att du gjort mindre?

- Slösat pengar på onödigt skit, som alltid


18.Hur tillbringar du julen?

- På förmiddagen med pappa och farmor,
på eftermiddagen med mamma och familjen
och på kvällen med pappa och farmor


19.Blev du kär i år?

-  Nej


20.Favoritprogram på TV?

- Prison Break
  Miami Ink
  DHW


21.Bästa boken du läste i år?

- Alla mina historiska romaner med en massa kärlek


22.Största musikaliska upptäckten?

- Petter


23.Bästa filmen du såg i år?

- SATC
  Arn - Riket vid vägens slut
  Mamma Mia


24.Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Öh, ja det tror jag väl


25.Något du önskade dig men inte fick?

- Högst troligt


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Jag var hemma och fick besök av släkt i min nya lya

27.Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Det finns mycket


28.Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

- Vadå för stil? Livsstil? Klädstil? Sovstil? Körstil? Ridstil?

29. Vad fick dig att må bra?
- Familjen och mina vänner, även katterna och Cortzi

30.Vilken kändis var du mest sugen på?
- Rio Ferdinand tror jag, jag håller inte reda på allihopa


31.Vem saknade du?

- Farfar