29:e februari

Publicerat i:
Ku liv man har. Idag ska jag jobba till 15 i fj-100 och sedan mellan 16 och 21 på badhuset. Jag kommer att somna som en liten gris när jag kommer hem ikväll. Tur är att jag inte blir ensam på kalaset ikväll, Peter ska gå dubbelt så det blir trevligt. Skönt också att det bara är EN gång kvar på Lek&Plasken sen har jag ledigt från den åtminstone fram till hösten om jag inte ska hoppa in extra. Yees!

Åkte till IKEA igår och köpte mig lite muggar och en "Ludde". Dessutom tog jag mig en sväng förbi Elgiganten och köpte mig en dammsugare. Har även vart på Jysk och lagt handpenning på en säng och på min soffa + att jag köpte mig ett extra täcke att ha i min nya säng.  Allt som saknas nu är TV, matbord, stolar och lite småplock som lampor och prydnadssaker. Det börjar nu hända lite saker, Me like!