17:e Januari

Publicerat i:

Snart har ännu en vecka svischat förbi, jobbar för fullt på Fj-100skolan men har fått ett lite mer varierat schema nu vilket är fett nice! är i lite fler klasser nu än bara en och samma. det är nog bra om man inte vill tröttna så fort tror jag.

är ute hos mamma nu och blir här hela helgen, dock ska jag in till stan imorgon efter avslutat arbetspass för att fika med mia, det ska bli himla trevligt. dessutom har jag ju i stort sett tillgång till mammas bil hela helgen så jag kan ju ta mig vart jag vill, när jag vill och det är skönt!

skippade L&P:n igår, hade så himla ont i huvudet efter att ha jobbat 08-16 och kände inte för att jobba ytterligare 4 timmar i en miljö med ovanligt hög ljudnivå. stannade hos mamma istället och spelade mitt DHWspel som jag knäcker på. har kommit till episod 9. haha!

i tisdags var jag och pratade med peter, känns fett nice. nu är det bara resten av all planering kvar, som t.ex fixa inbjudan, kläder, adresser osv. hoppas peter kommer med ett bra menyförslag. fan vad jag läängtar! efter att jag pratat med peter åkte jag till kakugnen och köpte två sallader och morotskaka för att sedan bege mig till hillmans nya krypin. det var feting mysigt och mitt sug att flytta hemifrån steg ngt enormt. jag och hillman åt och snackade en massa skit och det var så mysigt att få ha henne en liten stund för sig själv igen ;)

har dessutom bokat tid och bara räknar ner dagarna, kommer darra som ett asplöv timmarna innan tror jag. haha, det är ju liksom lite större än förra gången, är därför lite mer orolig men det kommer nog gå bra och jag kommer nog inte tänka på det så mkt ;)