24:e januari

Publicerat i:

Idag fyller världens bästa Ludwig tonåring, fan.. min lilla plutt brorsa är ju inte liten längre.. han är ju stor nu!

trött som fan är jag också. jobbade 08-21 igår med paus mellan 15 och 16.30. ganska jopbbigt? svar ja, men det genererar pengar och det är huvudsaken, men annars mår jag bra, fick bra lön, det är snart helg, petter spelar på joar imorgon osv. inte kan man klaga direkt. dessutom går det bra på jobbet, kommer ungarna närmare och närmare för varje dag som går och det känns himla bra! dessutom har jag bestämt mig för att börja ett nytt liv nu när "nya" nautilus öppnar. fan vad fräscht det blev. med 6 löpband, 5 gåmaskiner typ 10 cyklar och en massa "vanliga" maskiner inklusive en sval lokal att gymma i och tv apparater :) det värsta är väl att jag kommer hålla i träningen i en vecka, sen kommer jag nog tröttna, men jag måste försöka hålla i. det är ju trots allt himla bra att träna!

mamma och jag var och kollade på en lägenhet idag, får den nog inte men vi har kollat iaf.

dessutom är det  bara två veckor kvar innan det är dags att lägga sig under nålen.. yeees!