Idag har det vart en sådan här dag som jag helst hade velat slippa.

Började med att när jag kom hem från jobbet inatt så kunde jag inte sova så jag lade mig på soffan för att kolla film, somnade tillslut och sov till halv 12. Betalade räkningarna via internetbanken och sen iväg till Korsängsfältet för att kolla när brorsan och grabbarna spelade match i Global Cup, de förlorade med 3-0 men de var jätte duktiga.

Efter matchen tog jag en sväng till bolaget för att handla sprit och sen åkte jag till O'learys för att käka mat. Hem sen för att stressad som ett as kunna packa väskan och hinna duscha innan jag skulle ner och jobba. Precis när jag ska in i duschen knackar det på dörren och utanför står min granne arg som ett bi över att vi (Malin) har gått över tvättiden (1½timme) och hon behövde komma åt torkrummet. Jag springer ner i linne och shorts när jag kommer på att jag inte har några nycklar med mig och därmed har låst mig själv ute + att jag dessutom redan är försenad till jobbet. Slänger ner tvätten i tvättkorgen och försöker sen få tag på vicevärden som tydligen har en extranyckel men han var inte hemma, så då fick jag gå och ringa på hos grannarna tills någon öppnade så jag kunde ringa till jobbet och säga att jag skulle bli ännu senare eftersom jag har låst mig ute utan skor elr mobil. Sätter mig i trappen och väntar i säkert en halvtimme på att Malin ska komma hem så att jag kan få hoppa in i duschen och sen cyklar ner till jobbet och börja jobba till halv 7.

Efter att jag har jobbat ska jag nog lägga mig i solariet en stund och sova och sen ska jag supa skallen i bitar.
#1 - - emma:

...jag vill supa med dig!