27:e mars

Publicerat i:

Igår var det onsdag och det var en rolig dag. Det började med att jag fick min Tv och mitt Hemmabiopaket, sen träffade jag Lisy Fisy och försökte agera klocksmakråd samt att vi efter det äventyret tog oss en redig lunch på Boulevard. Det var roligt eftersom Lisa inte är här i hemstaden så ofta. Jag har bestämt att jag ska åka och hälsa på henne när jag får tid över. Efter att jag och Lisa sagt hejdå så åkte jag till Coop med Kalle och sen gick jag hem till pappa för att gratta honom. Han fyllde ju år karlskrället. Sen skyndade jag mig hem och började laga mat för jag skulle ju ha kära Hill på besök. Vi åt en tacogratäng med nachos och grönsaker och till efterrätt blev det Gino (frukt i ugn med vit choklad uppepå) tillsammans med varsin stor kopp te. Vi satt och pratade och planerade en massa och det var mkt trevligt det med.

Det tråkiga med igår var att mina högtalare till Hemmabiopaketet inte vill fungera riktigt som de ska + att min klocka är spårlöst försvunnen. Undrar om jag har lyckats städa undan den på ngt smart ställe?

Idag har det vart torsdag och jag har vart med Kalle till V-rås där han köpte sig en ny mobil, en cowboyhatt och pistoler till mitt party nästa helg. Sen har jag vart på stan och klippte till luggen samt shoppade lite, ett par gula shorts, en svart top, ett par svarta strumpbyxor och en svart kuvertväska, allt från H&M fick glatt följa med sin nya ägare till Fjärdhundragatan 33. Tog även en sväng till badhuset, solade lite och snackade lite skit med Anders och Ziska, sen hem till Jannice för att kolla på TV och käka gurka med dipp.

Nu ska jag sova för imorgon är det fredag och då ska jag till tandläkaren 10.50 + att jag måste packa in alla kläder i garderoben och börja fixa inför söndag då släkten kommer på besök i två omgångar.


Ciao!

#1 - - Hill:

Idag blir det UTGÅNG! :D Puss

#2 - - Lisy:

Det var mysigt o va med dig ojag hoppas du kommer till mig snart