Powerwalk

Publicerat i:

Oh herre min skapare vad jag är slut. Jag och raraste HillyBilly har gått till Bresse tur och retur, resan tog lite över två timmar och då var vi duktiga och joggade lite grann. Nu har jag typ ingen känsel i mina ben. Hah.

Jag har världens sötaste barn i skolan. Igår på deras långa mentorstid så tackade de av mig. Barnen hade i smyg tagit initativ och samlat in pengar till mig och gjort ett kort, köpt blommor, två stora chokladkakor och ett presentkort på Åhléns värde 500 kronor. Oj vad rörd jag blev. Imorgon är det ju min sista dag så då ska de i klassen som vill gå och äta pizza, men jag ska ta mig en sallad tänkte jag. 

Imorgon ska jag dessutom sitta i rec på Idrottshuset och sen är det personalfest. Lördag jobbar jag 07.30-17.30 och sen är det utgång som gäller. Ska bli nice och skönt att jag  vet redan nu vad jag ska ha på mig. Det blir alltid så bra då.

Nu ska jag ta bort nagellacket, duscha och sen sova. Sov gott allihopa!

Föresten har jag lämnat in min mobil på lagning så jag känner inte igen ett enda nummer som ringer. Bara så att ni vet.