Sista dagen

Publicerat i:
Idag var det sista dagen på Fj-100skolan,  kändes lite vemodigt att lämna tillbaka nyckeln och säga hejdå. Blev fint avtackad imorse på morgonmötet. Fick ett jätte fint blomsterarrangemang (säger man så?) med gula rosor och några andra, fina blommor. Barnen och jag gick till SG's och käkade på lunchen, de vräkte i sig pizzor men jag var nyttig och åt en sallad.

Sitter nu på mitt "riktiga" jobb, badhuset. Sitter i rec och jobbar till 18.30, sen är det personalfest och då ska jag gå dit en sväng och käka tänkte jag. Får se hur länge jag blir kvar. Hoppas på att Jennica är där så att jag inte måste stå ut med vissa andra personer som går mig på nerverna nu för tiden.

Jobbar imorgon också, 07.30-17.30. Det är jag och Jens i rec, fan vad roligt. Han är rolig Jens. Efter det lutar det åt en utgång på Maja. Hoppas, hoppas. Tråkigt bara att man måste sitta själv och supa innan om jag nu ska supa. Funderar på att hålla mig nykter. Har ju faktiskt druckit alldeles för mkt på sistone så nu har jag hållt igen i några helger. På söndag är jag däremot ledig och då ska det ju bli fint väder så då ska jag nog åka ut och lägga mig ngnstans. Troligtvis nära vatten.

Mamma har föresten fått nytt jobb. Jag är så jävla glad för hennes skull! Fan så skönt det känns, dessutom får hon en löneförhöjning. Hah!
#1 - - Hill:

Har hon? Vad kul! :D Vart nånstans? Puss