Pengar in och pengar ut

Publicerat i:
Jobbar idag igen, mycket pengar, wiho! Snart ska världens snällaste Hampus köra mig fram och tillbaka till stallet så att jag får ta av Cortzi täcket och bootsen. Hann inte rida på dagen idag så jag får åka upp en liten snabbis nu mot kvällen.

Det var mysigt att ha min bror hos mig igår, vi kollade på film på sexan och sen så gick vi och lade oss. Imorse gick jag och handlade smör till honom för jag hade inget hemma och sen så följde jag med honom till skolan, eller jag stannade vid farmor. Farmor har ju varit så snäll och bakat lussebullar åt mig så jag hämtade dem, samtidigt passade jag på att provsmaka hennes saffranskaka som hon har gjort, den var jätte god!

Ska på middagsrast snart som sagt och sen ska jag passa på att betala min jättehög med räkningar som jag har. Det är skönt att jag har fått mig en ordentlig lön så att jag kan göra mig av med alla utgifter. Dessutom har jag ju lite skulder till olika personer som ska betalas också. Det är märkligt att det varje månad är samma visa, så fort man har fått in pengar så försvinner de igen, men det är väl kanske så det ska vara, vad vet jag.
#1 - - Pulver.:

Vad bra att din farmor bakar lussebullar åt dig nu när inte jag är där och kan göra det. Puss.