Idag var det inte så roligt att ta sig upp till stallet, jag cyklade nämligen och jag kan ju inte påstå att jag kände mig torr när jag var framme. Fast jag hade ju både regnjacka och byxor så blöt var jag ju inte, men jag kände mig blöt, ända in i själen. Det var inte så roligt. Tur då att man bara behövde dra av sig de blöta kläderna och vips så var man torr.



Eftersom Cortzi blev lite småhalt igår så promenerade jag med honom i ridhuset i ca 45 minuter, problem som vanligt då det var typ 10 ekipage som skulle samsas på en halva i gamla ridhuset. Tråkigt att inte ridskolan planerar bättre och låter nya vara ledigt så att alla privatryttare kan samsas där i stället. Stackars Emma och hennes kamrater hann ju typ inte rida mer än i 20-30 minuter. Där brister ridskolan, planeringen av ridhus. Allt för ofta finns det ingen manege ledig och som M sa; det känns ju inte direkt värt att betala ridhusavgiften för sådant här. Jag förstår henne!

Innan jag kom upp till stallet så cyklade jag förbi pappa för att ev låna bilen, trodde nämligen att de hade tagit tåget till huvudstaden, men icke! Så jag satte mig vid hans dator nere på kontoret och skrev ut en bild på hur man kan göra en typ dörr till att dölja alla saker under min säng. Det hela slutade med att jag råkade hitta ett papper med en spermaanalys där det visade sig att pappa och Kat har åkt till någon läkare i U-sala och gjort den här analysen för att de har försökt få barn i två år, men att inget händer. Bra tycker jag för jag vill inte ha fler sladdsyskon och dessutom tycker jag synd om det eventuella barnet som ska ha en nästan 70årig pappa på sin student i sådana fall. Jag skulle i alla fall inte vilja vara så gammal på mina blivande barns studenter. Men, men det är deras problem. Vet bara att jag skulle få världens chock om det skulle visa sig att jag helt plötsligt ska bli syster igen. Om jag skulle tappa kontrollen och balla ur, då vet ni varför!

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen, börjar känna mig riktigt trött och jag måste upp och hinna med frulle innan jobbet imorgonbitti klockan 08. Godnatt på er mina vänner!
#1 - - Malin:

Dina lilla snokare där! Tack för att du delade med dig ;P

#2 - - Hillman:

Ja, då vet hela Enköping hur det står till med pappa Glenns spermier..