Jävla svikare!

Publicerat i:
Jag blir så besviken! Här har man vart ute i god tid och frågat om pappa och Kat kunde ställa upp som kattvakter v.28 när jag åker till Borlänge för Dalecarlia, så som jag gör varje år v.28. Första gången jag frågade dem var i höstas och det var helt okej, självklart kunde de ställa upp. Så har det låtit varje gång jag har frågat dem och senast i torsdags så pratade jag och pappa om det, vi pratade om vart katterna skulle vara osv.

Idag när jag var hem till dem för att hämta ett lakan som jag ska ha med mig till Norrköping så pratar jag lite med Katarina om v.28 och hon då berättar att de har bokat resa till Kalix veckan innan så de kan inte ställa upp! Hur schysst är det? Först har de lovat och lovat och sen går de och bokar en resa bakom ryggen på en sådär.

Det här är ju inte direkt första gången pappa lovar mig en massa saker som han inte håller, när jag var liten t.ex så lovade han att vi skulle åka till Disneyland i Paris. Det har aldrig blivit av.

Det är inte direkt konstigt att jag har svårt att lita på människor till 100% när en av sina närmsta familjemedlemmar sviker en gång på gång.

Tur att man har vänner som ställer upp, tack snälla Malin du är guld  värd!
#1 - - Jojjo:

Jag smygläser din blogg lite då och då :P Råkade komma in på misstad förut!

BEHÖVER DU KATTPASSNING, HOTJA TILL! Jag vill ha katt men vill testa och passa katter först, bor i Enköping :P

#2 - - Emelie:

Tråkigt.. men tur att det ordnade sig iallafall!



Sv.Ja, det är ett himla färgande när man en gång har börjat!



Han är så söt att man storknar! Kram