Kvällspromme!

Publicerat i:
  
På väg hem från farsan

Jag tog ju som sagt med mig Enzo hem till farsan på middag idag, han tyckte det var var väldigt läskigt då det var andra gången någonsin han var ute i naturen och promenerade. Jag fick bära honom nästan hela biten och väl där blev det lite för mkt så han fick ett litet stressanfall, men det gick snart över och när jag återkom efter ridningen så låg han så nöjd i fotöljen och hade typ blivit kung i huset. Han är cool min katt!

Iafl, middag var det och inte vilken middag som helst utan det blev fondue vilket var riktigt länge sen sist. Det är ju en klassisk höstmat. Lisa kom och hämtade mig vid 10 i 7 för att åka till stallet, det blev ridning tillsammans med henne och Emma för världens bästa MZ. Jag hade önskat mig Vallmo och efter att ha få kämpa lite så blev hon riktigt fin, en fin liten häst var det och kul som sjutton var det att "vara igång" igen, särskilt med sällskap av Emma och Lisa.

Nej om man ska ta sig en tallrik kräm&mjölk och få sig lite i magen, man gjorde ju av med en hel del energi under lektionen, shit vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon!

Imorgon är en ny dag kära läsare.
Sov gott!
Kraam!