Kvällsblogg

Publicerat i: Allmänt!
Har städat på jobbet idag- fy fan vad skitigt det var. Hur mkt grus som helst och skulle jag spara allt grus skulle jag nog kunna starta en egen grusgrop inom kort. Michael J hjälpte som vanligt till att hitta den rätta städrytmen och med hans underbara stämma strömmandes ur högtalarna går städningen- som alltid, som en dans!

Efter städningen gick jag förbi Supermarket och handlade kvällens middag, pastaskruvar med Tomat&Basilika Creme Fr som jag gjorde iordning när jag kom hem samtidigt som jag kollade på Victorias Secret Fashion Show, fan vad de är grymma. Jag älskar att se deras energi på catwalken! Flera ggr har jag drömt om att bli en av dem men jag vet att det är fysiskt omöjligt. Jag har inte de rätta propotionerna (för kort).

Efter Victorias Secret valde jag att slökolla på A Cinderella Story och självklart fick man en liten tår i ögat och ett litet sting av avundsjukan när den där klassiska slutscenskyssen äger rum. Fan alltså!

Nu är jag så sjukt rastlös men vet inte vad jag ska hitta på. Funderar starkt på att lägga mig på spikmattan bara för att bli trött samt kasta ett getöga i nya H&M-katalogen som damp ner i brevlådan. Jo det blir nog så.

Godnatt!