Nyvaken och redo att ta några språng så man kommer in i duschen. Det är ju kul om man åtminstone kan vara ren och lukta gott på sjävlaste Nyårsafton.

Den stor frågan är hur jag ska ha håret och om jag ska ta på mig outfiten redan nu eller vänta tills ikväll. Nyår firas ute hos mamma tillsammans med stora delar av familjen Wellbrant. Det ska bli riktigt mysigt!

Jag har försökt lova mig själv att ge några nyårslöften, det första är det här med krograggen. Jag ska skippa dem och försöka satsa på att hitta kärleken ist. Observera att jag inte ska leta efter kärleken (då hittar man den ju ändå inte) utan jag ska bara satsa lite. Sen måste jag ta tag i det här med träning och välmående men jag tycker ju sådant är så jävla tråkigt. Iafl att gymma. Jag har funderat på att bara gå på pass men det är ju så jävla dyrt iafl eftersom jag ändå måste betala lika mkt som om jag nyttjar hela gymmet.

Sen att jag med största sannolikhet inte kommer kunna hålla de här löftena, det är en helt annan sak. Jag har ju iafl försökt.
Ska ni avlägga några nyårslöften?

Gott nytt år kära läsare!
#1 - - johan:

Gott nytt år! Jag ska också försöka med nåt slags "nytt liv", men det är så klart upplagt för fiasko ;)



Kram