Hipp hipp hurra!

Publicerat i:
Hemma igen, har väl vart det i en timme kanske. Försöker tina upp då det snöade när jag cyklade hem så jag blev lite frussen. Funderar på att lägga mig och vila en stund och sedan bege mig ner till badet för att simma några längder och sedan lägga mig i grillen. Man måste ju ha lite fräsch färg till helgens äventyr.

Att rida gick galant, Cortzi var fin men lite tung i handen och jag har inte riktigt luskat ut hur jag ska komma ur det. Någon som har tips? Det läckte in i taket så det droppade vatten på flera ställen. Dags för renovering? Skönt var att jag hade gamla ridhuset för mig själv så jag tog några repor i full galopp längs långsidorna och det tyckte vi nog var roligt bägge två.

Tråkigt att det inte blir någon pulkaåkning ikväll, men efter tre dagar med plusgrader så är det inte så oväntat. Hmm, om det inte kommer någon mer snö i år så får vi hålla oss till nästa år och kanske vara ute i lite mer god tid. Haha.

Visste ni föresten att världens finaste Pulver fyller år idag. Grattis på födelsedagen!

#1 - - Malin:

HAHA!! Evelina, Evelina. Du läser alldeles för mycket "skön"litteratur. Du kommer spricka av desperation snart. Btw, ska bli kul att se Eriksson in action på TIVO! ;)

#2 - - Malin:

Du, de där snabba smekningarna kommer jag leva lääänge på!!



Njaa flytta ihop o flytta ihop. Jag berättade att jag hade sett en 4:a på 7500/mån o sa att det skulle vara perfekt att dela på 2 kompisar. Kostar ju inget OCH STORT! Så hon ringde sin hyresvärd o frågade om han hade ngn större lägenhet, och det hade han. En 3:a visserligen. Men värt att kika. Sen vet man aldrig hur det blir:)

#3 - - Hillman:

Tack raring! :) Ja, det tycker jag låter som en bra idé. Vi kan ju höras när du komme hem från kryssningen? Puss <3

#4 - - Lisa:

Hoppas du får kul på kryssningen kompis :D <3

#5 - - Anna:

Haha, det var nog i typ 3an och 4an kanske! Någon gång där. Gräsliga måste jag säga ;)