Jävla skitdag!

Publicerat i:
Den här dagen har fan vart den sämsta på länge.

# Jag märkte att min cykel var stulen
# Jag får inte ut någon ny för min hemförsäkring var inte i bruk (det hjälpte inte att vi fixade iordning den idag)
# Jag har blivit kallad tant

Scenario:

jag var inne och städade på dam och samtidigt var det en gammal dam med sitt barnbarn som var inne på toaletten och då säger damen till barnbarnet: Titta, nu gör tanten fint så att vi inte ska bli smutsiga om fötterna.

Tack för den liksom, jag fyllde 21 igår och har tillräcklig åldersnoja.


BAJSDAG, tur att det snart är en ny dag!

#1 - - tin:

TANT? Jag tror de var så att den där gammelfarmorn inte hade sina glasögon på sig som hon borde ha eftersom att hon var en gammelfarmor och de brukar ha dålig syn. det står typ i Sveriges rikes lagbok, duvet. uh, nya fräscha tag imorn kompis! kram

#2 - - Sandra:

Om du är tant..Vad är då jag? :)