Torsdag blir fredag

Publicerat i:
Härligt, dagen är snart slut! Ska bara ner i tvättstugan och hämta tvätten som hänger på tork innan jag kryper ner i sängen med den tredje och sista av den här månadens kärleksböcker från Harlequin. Har dessutom en kåt honkatt som springer runt och åmar sig för stackars Enzo som inte riktigt vet vad han ska ta vägen.

När jag var i stallet idag så passade jag på att pussa och borsta på Happy, det var alldeles för länge sen. Putsade hans träns som han har fått av mig också, det var verkligen på tiden att det blev rengjort, usch vad skitigt det var. Det märks att han inte har någon hyrryttare som gör det åt honom längre.

Imorgon är det en ny dag och nya tag som gäller. Först jobb 09.55-10.30 sen ska jag ta en sväng till stallet och efter det är det personalfest. Ska nog pyssla lite med lillkillen imorgon också, om jag frågar riktigt snällt så får jag kanske ta med honom ut en sväng så han får äta lite gräs. Det finns ju inte allt för mkt av det i lilla grus.

Godnatt då!