Slash

Publicerat i: Allmänt!

Slash, min gud, har ju kommit ut med ett nytt album!

Har precis kommit hem från SkoA, blev en sen städning tack vare att jag bjöd Alma och Jens på middag efter stallet. Ponnyn var superfin så det var jättekul att rida. Sitter och lyssnar på Slash's nya album och än så länge är jag verkligen inte besviken. Har dessutom klickat hem lite böcker från CDON.com. Det blev The Dirt, Hårdaste mannen i showbiz och Att älska som en porrstjärna (Mötley Crüe, Ron Jeremys och Jenna Jamesons biografier). Förra veckan avslutade jag Andreas Carlssons Live to Win som jag fick av Lisa och Emma i födelsedagspresent, rekomenderar den varmt.

Imorgon är det Valborg vilket ser ut att bli en lugn tillställning, stallet på dagen och sen tillbringar jag kvällen ute hos mamma om inget annat roligt dyker upp. Vad ska ni göra?
#1 - - SOPHIE:

Riktigt bra! Har det albumet här hemma också, awesome shit!

#2 - - Sofia:

Har läst The Dirt och Jennas bok, mkt läsvärda båda två!