The studio

Publicerat i: Allmänt!
Idag skulle jag egentligen ha åkt till The Studio för att bli sminkad och fotograferad men jag valde att boka av det hela. Anledningen? Jag var helt enkelt inte sugen. Det blir verkligen jättefina bilder och alla som har vart där har blivit jättefint stylade och fått jättevackra kort med sig hem, men det är just det- alla gör det där nu och ni som känner mig vet ju att jag ibland inte vill vara som alla andra. :)

Jag la lite pengar på en sådan här istället:


Rut m.fl, 299:- på JC

Har ätit lunch med Alma och sedan hämtat nycklar på IH innan jag gick förbi Husläkarmottagningen bredvid Polisen och skrev in mig där, det känns lite bättre än att behöva åka ut till Fjärdhundra när man ska besöka läkare. Dessutom gick jag förbi Korsängen och lämnade en bok till Reine. Har även ringt till ETF och bett dem fixa lite saker i huset så nu ska jag nog belöna mig själv med en vilostund. Vaknade ju trots allt vid 8 imorse och det hör ju verkligen inte till vanligheterna.
#1 - - emma:

jag blev också erbjuden det där, men sket också i det. Det är som du säger - alla gör ju verkligen det. Blir ju inte direkt personligt ;) pusss

#2 - - emmma igeen:

ASsnygg kofta btw!