Backförstörare

Publicerat i: Allmänt!
Ber så hemskt mkt om ursäkt till de som bryr sig för att det inte blev något skrivet igår, men dagen var fullspäckad så det fanns helt enkelt inte någon tid.

Är iafl i Branäs (skidort i norra Värmland) tillsammans med mina bröder samt grannföräldrarna. Vi åkte upp igår och var framme i stugan strax efter halv tio på kvällen. Det vi gjorde då var att få upp värmen samt bädda iordning sängarna och tog en kvällsfika. Sen kollade vi lite på TV innan alla kröp ner i sina sängar för att möta lördagen.

Idag har dagen tillbringats i backen. Jag har ont i låren efter alla försök till brädåkning för inte fan är jag bra men jag kommer ju ner utan problem förutom att jag förstör backen för alla andra. Tihi! Dessutom blev jag totalt nerkyld då jag fick lite snö innaför brallorna och som trosorna girigt sög åt sig och blev dyngsura vilket resulterade i att jag blev blöt och kall om rumpan.

Nu sitter vi i stugan med mätta magar, brasan som värmer och slökollar på Robinson. En helt underbar lördagkväll helt enkelt. Imorgon åker vi hem igen framåt eftermiddagen, efter ännu en dag med utförsåkning.