Fredagskväll

Publicerat i: Allmänt!
Gus var inte på jobbet idag, jag som hade sett fram emot att få en blöt hundpuss. Magen har sakta men säkert blivit  nästan helt återställd och nu har jag även fått i mig en grillad baguette med sallad och vitlöksdressing. Dock känns den fortfarande lite orolig så jag tänker inte göra några större utsvävningar ikväll.


Dessutom surar jag lite över att jag inte får följa med och titta på när brorsan kickar boll imorgon. Kerstin den rackarn fick tydligen förtur och snodde sista platsen i bilen eftersom jag ska få följa med nästa helg. Så jag får tydligen stanna hemma fast jag hade sett fram emot att få åka iväg en sväng imorgon och nästan räknat med att få följa med.

Försöker nu komma på något att göra imorgon, vad ska ni göra?
#1 - - Jonahlina:

Hi, cool site. What CMS is it?