Det blev ingen stake på MAXI utan det blev en kula istället som nu hänger så fint i fönstret. Tur att jag hade MZ med mig som pratade förstånd med mig då jag var på vippen att ta en skitful stjärna bara för att den var billig.


Zephyr fick idag en behandling av Jessica och han såg verkligen ut att njuta när det här täcket låg på. Imorgon ska han promeneras och på torsdag är det förhoppningsvis en ny behandling som gäller. Det beror lite på hur han reagerar.

 

 

Igår på TV4: s Förkväll sände de den andra delen som var inspelad på ridskolan. Jag missade ju (som många andra) detta då de faktiskt sa att det skulle sändas den 6 december vilket inte är förrän nästa vecka. Har ni missat det precis som jag gjorde så går det utmärkt att kolla på filmen jag har lagt upp. Har vi inte världens bästa ridskola så säg!?