Blev en kort dag i solen idag då jag vid 3 (lokal tid) förflyttade mig till hotellrummet för att se den spännande dubbeljakten, därefter har jag längtat tills klockan ska bli 8 (lokal tid) för att jag då ska få kolla på sändningarna från Göteborg Horseshow, men då sänds inte det på SVTWorld utan istället visar de någon jävla gudstjänst- vem fan vill se det?

Imorgon blir det till att pressa utav bara fan oavsett om kroppen svider eller inte, det är ju sista soldagen. Åker ju hem på tisdag och bussen hämtar mig på hotellet vid 13.30 (lokal tid) vilket också känns sådär- har man betalat för en vecka så ska man väl få en vecka, inte 6 dagar?

Locket i örat har fortfarande inte gett med sig, det känns typ som att det är värsta bubblan med vatten som man vill sticka hål på för att få det att gå över. Jag har testat med en tops men det funkar inte, det enda är att det är svart på den ist för gult som det brukar vara. Skumt!
#1 - - Anna:

Låter som hål på trumhinnan kanske?

#2 - - Mamma Anki:

Hej gumman! Vi käkade räkmackor i går kväll. Enzo fick en räka, tuggade lite på den. Flyttade omkring den på golvet och sen fick det vara bra med den! Knasig katt! ;)

"Kattfan" som Hugo säger, har inte sovit en natt hos Hugo. Han börjar bli irriterad, därav namnet.

Fortsätt med iprem till örat, Du får kolla upp det när du kommer hem.

Ha det nu så bra de sista dagarna.

Puss & kram