Idag, efter att jag slutat jobba så följde jag med Emelie till Västerås och BlueBird Tatto. Hon skulle måla över sin drake.


Efter konturerna


Färdig, den blev så jävla snygg!

I 3,5 timmar fick hon pinas och jag blev bara mer och mer sugen på att göra en till. Emelie blev iaf grymt nöjd och det förstår jag verkligen för den blev ju grymt läcker. Det var Jay Jay som gjorde den ifall någon undrar. :)

Nu ska jag kolla på avsnitten av True Blood som sändes i USA inatt svensk tid, sedan ska jag sova. Imorgon börjar jag kl 06.
#1 - - emma:

Japp, Lisa berättade om planerna så jag hänger på :)

#2 - - Eve:

Skitsnygg!

#3 - - Emelie:

Tack för bästa sällskapet raring!

Du var en mycket tålmodig sällskapsdam måste jag säga!

KRAM

#4 - - Smsa Låna:

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?