Klantarsle!

Publicerat i: Allmänt!
Jag som skulle lägga mig tidigt, jo tjena! Det började med att jag kollade på första avsnittet av TB och efter några minuter in i andra avsnittet så börjar datorn krångla. Tar därför paus (efter typ en timmes svärande) och gör sällskap med Eve upp till Donken och Statoil. Påväg hem igen, ungefär vid OKQ8 tycker vi att det luktar bränt och ser en "dimma" som vi får till rök så därför cyklar vi runt där i ca 10 minuter och letar efter den eventuella branden innan vi inser att "dimman" har lättat och att vi kan cykla hem.

Hemma igen kollar jag på avsnitt två som nu fungerar och fastnar sedan vid datorn, när jag sedan tittar på klockan och märker att hon är typ halv 3 inser jag att det är dags att sova.

Tre timmars sömn lyckades jag alltså skrapa ihop inatt och har vart med död än levande på jobbet idag, därför ska jag nu lägga mig och sova en timme eller två i min säng innan jag åker med Therese och grabbarna ut till mamma.

Peace!
#1 - - Eve:

Im bad company! hihi