Jag är så trött så jag håller på att ramla ihop stående. Men nu ska jag städa och sedan lägga mig och vila så jag kanske kan vara pigg resten av mördarveckan. Någon ridning blir det inte ikväll för det hinner jag inte med och någon tårta blir det inte heller (det är för rika människor) så om någon kommer över på oanmäld födelsedagsfika kan jag tyvärr bara erbjuda en kopp kaffe.

Eftersom mitt LF-kort blev spärrat i söndags så har jag använt mig av sparbankskortet och därför flyttat över pengar dit från LF-kontot, idag fick jag en fin födelsedagspresent från dem (Sparbanken)- de drog 400kr i årsavgift. Tack, som om jag var så jävla rik innan! Extra pinsamt var det ju att jag skulle handla en ny "skyddsfilm" till telefonen och pappa då var tvungen att betala för mig! Arg som ett bi!


Innan Zlatan missade straffen.

Kul att jag iaf fick två någorlunda bra bilder på Zlatan igår. Synd bara att han skulle lägga en sådan lam straff, t.om jag hade lyckats bättre.

Nähe, städa var det. På med lite aggresiv musik och städkläder så kör vi!