Jobbhelg!

Publicerat i: Allmänt!
Idag har jag vart ledig, vilket har vart förbannat skönt! Sov till 10 och sedan låg jag och läste fram till 12 då jag klev ur sängen och började stöka lite här hemma. Hann verkligen inte så mycket som jag hade hoppats då jag blev uppehållen på annat håll. Mamma kom och hämtade mig vid halv 5 och innan dess hade jag hunnit springa till Guldfynd och lämnat tillbaka Tillans födelsedagspresent (måste komma på en ny och det är snarast!). Åkte förbi Granngården där jag inhandlade mat och sand till kattfan innan vi åkte ut på landet.

Har fått mat i form av Tacos (fredagsstandard hos familjen) och sedan åkte jag hem igen, har duschat och borde bädda rent, det är ju trots allt den allra bästa kombon, nyduschad + nybäddat. Borde kanske krypa ner i sängen och läsa sen, klockan ringer ju halv 8 imorgonbitti- jobbhelg!