Jobblördag!

Publicerat i: Allmänt!

Fina killen!

Eftersom det är jobblördag och klockan var ställd på 09.00 så kunde jag ju såklart inte sova längre än till halv 8, försökte i en timme till men vid halv 9 gav jag upp och klev ur sängen. Sminkad och klar sitter jag vid köksbordet och har betalat räkningar. Alldeles strax ska väl jobbutstyrseln på så man är någorlunda respektabel på jobbet.

Igår jobbade jag till 13 och sedan blev det fredagsstäd och veckohandling innan vi bjöd mamma med familj på tacofredag. I torsdags åkte jag med Jessi ut till Boda för att träffa hennes nya stjärna (och min gudson) för första gången. Behöver jag säga att det även blev ett besök i ridsportbutiken som slutade med att jag kom hem med ett par sjuuuukt snygga ridbyxor från Equiline. Surt bara att jag och min bullmage inte fick igen dem i midjan. Lotta är snäll och kollar om de finns i större size. Hoppas, hoppas, hoppas!



Sjukt jävla fina (men egentligen alldels för dyra).

Nu på med kläder och sedan mot jobbet. Tjohoo!