Nyttigt!

Publicerat i:
Jens och Alma

Idag fick jag hjälp av Jens med C, han fick rida och känna på honom för att sedan kunna ge mig och Yvonne tips och nytänk. Det var väldigt nyttigt att se honom från marken och det som gjorde mig mest glad var att den magkänsla jag haft gällande C stämde, han har mkt sämre kondis och muskler än vad vi från början har trott och det är såklart därför som han protesterar när han inte längre orkar. Nu ska det alltså byggas muskler och konditionstränas av bara fasen, mycket övergångar och när vädret tillåter i vår så ska det klättras. När han sen är igång ordentligt blir han förhoppningsvis riktigt fin- hoppas!
 
Har bjudit karln på Korv Stroganoff och ris ikväll, imorgon ska jag inspektera min lägenhet så att den ser schysst ut till Jessi (det tror jag att den gör om jag känner Christin rätt). Orkar nämligen inte ta tag i det idag utan väntar till imorgon. Nyår firar vi i Uppsala tillsammans med Mange och Emma.
 
Ha en fin kväll!