Best of Sthlm

Publicerat i: Allmänt!

Testade den där nya knappen Remby- cool grej!

Hemma efter två mkt bra och lärorika kursdagar i hufvudstaden med hotellnatt och trevlig sällskap. Jag och J som är en kollega till mig åkte igårmorse och efter kursdag 1 letade vi upp hotellet och checkade in. Därefter strosade vi lite längs Drottninggatan innan vi begav oss till Kungsträdgården och tog varsit glas rosé.

Efter ett par timmar i solen letade vi upp Melker Anderssons nya ställe- Vigårda. Ett snabbmatsställe med lite annorlunda smaker mot McD och Max. Supergott så jag tkr verkligen att ni ska gå dit och testa om ni har chansen. (Det var älskade T som tipsade mig, han hade varit där med praktiken och scoutat).

Tillbaka på hotellet vid halv 9, somnade som en liten gris en timme senare och vaknade pigg och utvilad vid 7. Duschade och gjorde mig i ordning för dag två på kursen innan hotellfrullen intogs. Därefter checkade vi ut och begav oss till Hyresjuridiken.

Nu hemma, har fått kvällsmat, betalat räkningar och ska nog slökolla på tv. T sitter med sin D-uppsats som ska vara inne imorgon.
Imorgon är det fredag- fy fan vad skönt!