Fin stalldag!

Publicerat i:
 
Nakenfis!

Imorse hämtade Vickiz upp mig vid 9 för ett förmiddagspass med hästarna i paddocken, när det var gjort fick C gå naken, utan täcke i det fina vädret vilket han verkade gilla! Därefter blev jag oplanerat kvar och hjälpte till litegrann på den andra av två städdagar som arrangerades i stallet. Vid tre började jag och A ta in privathästarna och hem kom jag utan problem tack vare Vickiz och hennes M. Min stålåsna har ju varit hos "veterinären" och fått "bakbenet" fixat. Nu ska det dock gå att rulla igen så jag hämtar den nog imorgon påväg till jobbet.
 
Hem kom jag lagom så att jag hann duscha innan dagens match, Arsenal-Manchester United. Nu sitter jag i matchtröjan med ett glas vitt och kikar samt surar lite över att jag inte får strejka imorgon- det hade ju varit en upplevelse!
 
Hoppas att ni har haft en fin helg!