Älskade solglasögon

Publicerat i:
Fan också! Igår när jag var på väg att åka till stallet så tog jag i hallen på mig mina solglasögon och tittar sedan neråt, då lossnar glaset från ena "ögat" och jag märker att de har spruckit på nederkanten av bågen. Fan alltså- mina överlägset bästa och snyggaste solglasögon som jag har använt flitigt sen jag köpte dem från Ellos tidigt på året 2010.
 
Älskade solisar!
 
Tog med dem till jobbet idag och försökte laga dem med hjälp av superlim och Karlssons klister, det gick sådär och snart kommer de säkert gå sönder igen. Har under kvällen sökt både på tradera och på Blocket efter ett par likadana men ingen verkar vilja sälja dem. :( Dessutom har jag kollat runt efter ett par nya som påminner om dem men jag hittar inte några som faller mig i smaken till 100% (jo ett par Raybans som ju kostar därefter)
Såhär ser de ut, mina älsklingar!
 
Om någon av er som läser detta kanske har ett par som ni inte använder, då kanske ni kan tänka er att sälja dem till mig!? Skriv en liten kommentar då och ange mailadress så kan jag kontakta er! Kom igen nu!
 
Fan alltså!
#1 - - ♥ Elsa ♥:

Fin blogg!

Svar: Tack snälla!
Evelina

#2 - - Johanna:

Gå in på våran blogg, kommentera och sprid. vardag, tävlingar och tips finner du på bloggen

#3 - - Rebecka:

Vad tråkigt har hänt mig också, man blir inte lite chockad när man plötsligt ser normalt med ena ögat! haha

Svar: Ja men jag veeet! :) Jag blev nog både lite chockad, arg och ledsen på samma gång. Sjukt egentligen, det är ju bara ett par solglasögon. :)
Evelina