Helgen invigdes med en kväll på Klara Hall för att se Weeping Willows och Ebbot Lundberg tillsammans med T, mamma och Kjell, Ingela och Stefan, Gunnel och Torgny samt Ubbe och Åsa. Vi träffades vid halv 7 och tog för oss av den lilla grillbuffén som erbjöds medan vi väntade in bandet. De drog igång första set vid kvart i 9 och jäklar så bra de var!
 
Jag och mamma!

Mamma fick flera ggr under kvällen höra att det såg ut som att vi var syrror vilket gav henne hybris och jag tjurade ihop, nog för att jag mer än gärna är lik/en kopia av min fantastiska mamma men kom igen- systrar!? Det skiljer ju trots allt 24 år mellan oss och inte ser väl jag ut att vara närmare 50? ;)
 
Eftersom gårdagskvällen var fantastisk på alla sätt och vis så har vi idag varit vääääldigt trötta. Jag hade dock varit duktig och ställt klockan på 10.00 så då kopplade jag in datorn i Tvn som vi har i sovrummet och började kolla på SVT's direktsänding av EM i fälttävlan. Idag var det ju terrängmomentet och även T kollade när han vaknade till liv bredvid mig.
 
Perfekt lördagsmys!

När siste svenska ryttaren hade ridit klart åkte vi ut till Lådö en sväng för att kolla på SK Elvan, det blev dock ett stopp på McD på vägen ut för att fylla de kurrande magarna. Elvan vann tillslut matchen med 2-0 och när matchen var slut rullade vi såklart hem igen.
 
Nu har jag återigen parkerat i sängen, skulle lätt kunna sova en timme eller två. T står och förbereder fiskegrejerna inför imorgon då han ska ta ut min kära far på en fisketur. Jag håller mig hemma och kollar på hoppdelen från EM innan vi åker upp till Blom för att kolla på fotboll.
 
Trevlig kväll!