Senaste dagarna

Publicerat i:
Vilka fantastiska dagar det har varit den här veckan. Julhelgen var den bästa på länge och jag har en känsla av det bara kommer bli bättre och bättre för varje år. Är fruktansvärt tacksam över alla fantastiska julklappar, allt från VS-trosor och Salt&Pepparkvarn från Le Cruset till pengar, champagne- och vattenglas. Tack! ♥
 
Förkylningen som gav sig tillkänna på juldagen har blommat ut ordentligt och gett mig både lite febertoppar och en ordentlig nästäppa, halsen krånglar lite den med- dumt!
 
När jag hade slutat jobba i fredags var hela familjen Taikon (jag, T, mamma, Kjell, Ludwig och Hugo) samt Ludwigs tjej Isabelle på bio. Vi såg 100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann. En mysig film med många skratt som var en bra spinoff på boken men jag blev lite besviken på slutet eftersom det inte stämde alls.
 
Lördagsmys i sängen!
 
Igår jobbade jag till 15 och sedan åkte jag och T till Ica Maxi för att kasta lite glas och kartonger samt köpa en ny kaffebryggare, den vi hade valde att kasta in handduken igårmorse. Därefter kollade vi på fotboll innan jag gjorde min fantastiska köttfärssås och sedan lade vi oss i sängen med en skål godis. Jag somnade före klockan 21.
 
Idag har jag, som de flesta dagarna den här veckan, tagit mig en ordentlig sovmorgon. Därefter gick jag upp och gjorde mig iordning för en efterlängtad date med Carro som åker hem till Luleå imorgon. Vi valde att spendera lite tid tillsammans på Café Magnifik- mysigt! Efter nästan två timmar i finaste sällskapet så sa vi hejdå och jag tog bilen till Västerås för att shoppa bett på Hööks. Råkade få med mig ett par sporrar, en tröja och ett par strumpor hem, oops!
 
Efter ett par timmar i stallet där jag provade nya bettet och myste lite i allmänhet så köpte jag med mig Mc Donalds på vägen hem och nyduschad har jag parkerat i sängen för att kolla på de fantastiska framgångarna som de svenska skidåkarna hade i dagens Tour de Ski- kul!
 
Nu ska jag byta sängen mot soffan och datorn mot T, vi ska kolla på Callgirl.
 
Ha en fin kväll!
Kram!