Farang!

Publicerat i:
Igår drog jag och min älskade karl till hufvudstaden för att fira min 25e (!) födelsedag en dag i förskott. Det började med en incheckning på Clarion Sign och ett besök på deras spaavdelning med ett varsit glas bubbel och mys i poolen innan vi återvände till hotellrummet för en siesta innan middagen.
 
Menyn vi valde.
 
T hade bokat bord på omtalade Farang och vi har ju pratat om att gå dit ett par ggr så nu var det alltså dags. Välkomnades till bords med varsit glas bubbel och fick ytterligare tre rätter  förutom rätterna på menyn vi valt att sätta tänderna i så vi var ordentligt jävla skitmätta på ren svenska när vi gick hem igen.
 
Godaste rätten, Farangs Gris Satay- revbensspjäll.

Är ni i Stockholm och ska äta så rekommenderar vi verkligen Farang, grym service, goda viner och fantastisk matupplevelse! Jag kan verkligen gå hit igen!
 
Idag slog jag upp de blå vid halv 9 men vi väntade ända till 10 innan vi tog oss an hotellfrukosten. Därefter återvände vi till hotellrummet för att packa väskorna innan vi checkade ut och gjorde några ärenden på stan i väntan på tåget hem.
 
Här hemma förbereder vi inför morgondagen samt laddar batterierna för kvällen, det blir Påsk/födelsedagsmiddag hemma hos pappa och Katarina.
 
Glad Påsk på er och ta hand om varandra!