Tidig onsdag

Publicerat i: Allmänt!
Imorse vaknade jag före klockan vilket inte har hänt en morgon under de senaste veckorna- skönt iafl. Har legat i sängen och sökt lite jobb och sådant som måste göras för att få A-kassa, därefter klev jag upp och började göra mig iordning för att gå till jobbet. Börjar ju inte förrän om 1½ timme så jag är klar alldeles för tidigt. Ska dock gå förbi Coop och hämta en av T's julklappar som jag har beställt innan jag går till jobbet och käkar matlåda.
 
Ikväll är det ridning, har ju hand om C i tre dagar nu när Yvonne är på kurs. I måndags körde vi på ganska hårt och igår blev en liten fortsättning från måndagen- dock mkt lugnare. Ikväll blir det nog hårdkörning då det är lektion för MZ, har C tur så har vi hoppning och han "slipper undan".
 
I övrigt så har borgherren legat och snarkat bredvid mig i sängen hela morgonen- sötgöte. Han är en riktigt glidare den där rackar'n.
 
Nähä, mot Coop!
Ha en fin dag!