Stallet i solen

Publicerat i:
Puss fina! (Jävlar vad han är lik Happy på den här bilden)

Idag jobbade jag till 3, sedan gick jag hem och bytte om innan jag satte mig på stålåsnan och tog årets första cykeltur till stallet. Märkligt att den alltid är så sjuuukt jobbig, man är alltid helt slut när man kommer upp men efter ett par ggr är det som om man inte har gjort ngt annat. Iafl så snackade jag lite skit med Vickiz, Jens, Emma och Inger innan jag gick in till C och gjorde iordning honom för ett pass på linan i solen. Han jobbade på ruskigt bra och fick både trava och galoppera över en bom vilket han tyckte var latjo lajbans!
 
Efter passet så pysslade jag lite med honom innan jag och Vickiz gick upp en sväng till caféterian och sedan kollade vi en stund på hoppträningen i paddocken innan jag satte mig på stålåsnan som tog mig hem. Hemma hade jag, som vanligt när T inte är hemma, noll matinspiration- och han som ska vara borta hela helgen. Betyder det att jag kommer svälta i helgen? Efter mkt om och men gjorde jag våfflor och drack ett glas mjölk innan jag parkerade i soffan och kollade på Sveriges yngsta mästerkock.
 
Nu har jag förflyttat mig till sängen och kollar på Top Model, därefter ska jag kolla på Vampire Diaries som jag har missat.
 
Kram!