Fantastiska julen

Publicerat i:
Paketöppning i sängen på juldagsmorgonen.

Vilken fantastisk julhelg det har varit. Trots att vi firar i dagarna tre så är det såååå mycket bättre än att stressa runt till olika ställen under en och samma dag. På julaftonsmorgonen blev det frukost och paketöppning i sängen, jag fick ett sådant fruktansvärt fint halsband av älskade T! Vi myste runt i mjukisar och tog det lugnt tills vi åkte ut till T's föräldrar vid tre. Tradtionellt blev det att titta på Kalle Ankas jul och så fikade vi till det, därefter blev det till att fixa för middagen- en mycket trevlig kväll!
 
Även på juldagen blev det paketöppning i sängen då jag råkat spara några av Rios, sedan gjorde vi oss iordning och åkte ut till mamma. Där blev det god middag och paketöppning, vi spelade lite spel och jag var som vanligt, överlägsen i frågesportsspelet.
 
Vi sov kvar till annandagen och då vankades det 1-årskalas för fina Olle samt efter det julfirande hos pappa. Pappas döögoda skinka satt som en smäck (som vanligt) och Rio har fått så mkt fina julklappar, tack alla! ♥
 
Igår gick vi en sväng på stan och fyndade julsaker till huset som vi kan använda nästa år, så grymt med halva priset! Dessutom blev det en lunch med Jojjo och Robban- myyysigt! Igårkväll blev det middag på RK Tapas med finaste Emma, Lisa och Tina- en supertrevlig kväll med god mat och mycket prat/skvaller.
 
Idag har vi varit ute hos T's föräldrar en sväng- han har röjt och jag tog en promenad med lillfisen i vagnen, därefter har det varit en lugn eftermiddag hemma med fotboll på teven. Lillfisen är lite kinkig och jag tror minsann att jag skymtade en bit av första tanden nu på kvällskvisten- stora killen! Men nu har han fått en halv alvedon och sover så jag och T kollar på Repmånad och myser lite i soffan.
 
Hoppas att ni har haft ett par fina dagar!
Kram!