Fina tröjor!

Publicerat i:
Tusen tack fina ni!

Jobbdag idag 10-15.30 sedan sprang jag förbi Therese som hade rotat fram lite kläder som jag får låna under tiden som magen växer- ovärderligt! Därefter blev det en fika med Icko och Uffe på Wendy's innan jag kilade in på Dressman och köpte två tröjor samt två assnygga skjortor till min fina sambo så han har en lite uppdaterad garderob nu när han åker så mkt till Köpenhamn.
 
Därefter åkte jag till stallet. Red lektion ikväll med mkt jobb med slutor och annat viktigt lösgörande. Dessutom fick jag en jättefin present av Anna-Carin och Fanny, två jättefina tröjor- tusen och åter tusen tack! Efter lektionen blev det fika med ridgruppen och på vägen hem åkte jag förbi Mc Donalds för att få lite kvällsmat i magen.
 
Hemma väntade T som hade kommit välbehållen hem från Malmö, han provade kläderna som han fått och de passade perfekt- kul! Sedan kröp vi ner i sängen och kollade på kvällens avsnitt av Farmen och Sveriges Mästerkock. Nu har T vänt sig om för att sova eftersom han ska upp tidigt imorgon och jag kollar på senaste avsnittet av Paradise Hotel.
 
Hoppas att ni har haft en fin dag!
Kram!