Tjejkväll!

Publicerat i:
Vilken dag!
Idag har det varit den traditionella tjejkvällen i stan och därför har det varit full rulle sen kl 10 imorse i butiken. Det är alltid fruktansvärt roligt men samtidigt ruskigt jobbigt att jobba den här dagen då man inte är still många sekunder. Tur att vi är ett sådant fantastiskt gäng som jobbar samt att vi fick underbar förstärkning av fina tjejerna från Uppsala. Eftersom jag öppnade imorse fick jag gå hem först vid kl 18, då gjorde jag sällskap med Barbro och Rosa som skulle ta en sväng på stan, därefter hamnade vi på Players Inn där de tog varsin öl och jag en Cola och en BLT. Ett mkt trevligt avslut på en fin dag.
 
På väg hem hämtade jag hem mitt paket från H&M som hade kommit, himla otur att alla kläderna satt som en smäck. ;) Dock skönt med en fräsch garderob och med lite nytt så jag har lite att varva med nu när kulan börjar växa till sig. På ett par dagar har den enligt mig blivit gigantisk!
 
Imorgon kommer äntligen T hem, som jag längtar. Vi har ju faktiskt varit ifrån varandra i hela fem dagar den här veckan- heja oss!
 
Nu sitter jag och målar naglarna samt förbereder mig mentalt för att ta min partygrogg med Psylliumfrön, det är ju inte sådär värst jättegott precis.
 
Hoppas att er dag har varit fin!
Kram!