Tack P3!

Publicerat i:
Minns det som igår.

Okej, här sitter jag på en stol i köket framför datorn med P3 på bara för att stökhögen i magen så tidigt som möjligt ska få lära sig vad riktig musik är. Jag är ju inte på plats i hufvudstaden på Stockholm Fields för att se och höra världens bästa band men är då evigt tacksam att P3 sänder live, alltid bra! ;)
 
Det har varit en sjuk dag idag. Nyinvigning av vår Ecco Shop in Shop som har fått byta plats med herravdelningen gjorde att det var full rulle i butiken fram till kl 16 och eftersom jag är så förbannat envis (läs dum) och inte tänker på att jag inte riktigt kan köra på som jag brukar så blir det en del bakslag. Idag fick jag fruktansvärt ont i ryggen efter att ha flyttat och kånkat på en massa kartonger utan att böja på knäna. Tackar ängeln Mia som sprang iväg och köpte Alvedon samt fina Emelie som tryckte på lite knutar längs ryggraden så att jag blev lite bättre.
 
Dock är jag sjukt glad och tacksam över att jag faktiskt mår och har mått så bra som jag gör/gjort. Jag har ju hört om dem som har och har haft det så mycket värre än mig- stackare!
 
Imorgon jobbar jag igen så det blir till att krypa till sängs så fort Metallica slutat spela i Stockholm.
Hoppas att ni har haft en fin dag och har ni inget att göra imorgon så kom förbi och säg hej! :)
Kram