Lördagsinspiration!

Publicerat i:
Eco Happy-katalogen!  ♥

Hörrni, vilken fin lördag jag har haft idag. Startade dagen med att lillfisen fick frukost i sängen medan hans far drog iväg på en löptur. När T sedan kom hem så satt vi i köket med varsin smoothie och kaffe och snackade lite skit innan vi gjorde oss iordning och åkte runt till lite olika firmor i stan, kollade kakel på Byggmax, lämnade en ansökan på XL-bygg och kollade tapeter på Ackes Färgcenter. Fick proffshjälp av Ingela och jag blev blixtförälskad i en så jäkla kaxig tapet, den ska vi ha i köket- inget snack om saken!
 
Tog med oss ett gäng kataloger hem och har under eftermiddagen kollat igenom dem litegrann samtidigt som det har varit fotboll på teven och Sweden Horseshow på datorn. Till middag blev det pizza från Astas Vedugn och nu väntar jag in Batman. T har tagit över nattandet av Allan Ballan som ligger i sängen och jollrar. Han vet hur han ska göra för att slippa sova den lille rackaren.
 
Jag längtar lite till imorgon för då ska jag faktiskt jobba i ett par timmar. SkoAugust har öppet mellan 12 och 16 så då hittar ni mig i butiken- kom in och köp ett par snygga dojor till julen vettja!
#1 - - tina :

Eve, kakel måste ni kolla på lhådös!! Säg till om ni vill ha hjälp :) kram!!

Svar: Haha, jag var in och kollade häromdagen Tina, men jobbar inte du bara i Sthlm? Kram
Evelina