Fredagsmys!

Publicerat i:
Höstpromenad!

Idag har T jobbat hemifrån så när jag och Rio hade vaknat ordentligt för dagen och ätit frukost så tog vi oss en redig promenad. Först gick vi förbi Länsförsäkringar och fixade lite innan vi knatade vidare runt i stan. Vi var nog ute i nästan två timmar om man räknar våra små stopp på Åhléns och Hjärta&Smärta.
 
Hemma igen blev det lunch för oss båda och när T sedan hade jobbat klart för dagen så åkte vi till Ica Maxi för veckans storhandling, blev dessutom ett besök på bolaget.
 
Igår var jag ju en sväng i Uppsala för att shoppa lite på Gränby Centrum samt köpa födelsedagspresent till Tillan som fyller år nästa vecka så det blev även ett besök på Bolands Fisk&Skaldjur där jag inhandlade Torskrygg och Rödingfilé.
 
Mums!

T tillagade Rödingen idag som var fantastisk god (som vanligt). Den blev ugnstekt och serverad med creme på Västerbottenost samt stekta champinjoner och broccoli och puré på mandelpotatis- fy fan vad gott det var! Lyxade dessutom till det med ett glas vitt till.
 
Nu kollar vi på Idol och medan det är paus passar jag på att skriva det här inlägget samtidigt som jag hör hur mina killar snackar med varandra i badrummet, det är blöjbyte och pyamaspåsättning som gäller innan kvällsmackan ska intas.
 
Ha en fin helg!
Kram!