Duktiga killar!

Imorse var jag som en klubbad säl. Jag som annars är fruktansvärt lättväckt hörde varken när T gick upp ur sängen, mixade en smoothie eller gjorde sig iordning. Däremot vaknade jag till när han kom in och sa hejdå. Detta fenomen kan ju ha och göra med att jag hade fruktansvärt svårt att somna igår, grannarna under hade tjejfest och av någon konstig anledning så hörde jag dem väldigt tydligt. Det slogs i dörrar, klampades med klackar och gjordes iordning. När jag sedan väl hade somnat så vaknade Rio och ville ha lite käk, därefter vaknade jag vid 04 när grannarna var hemma igen.
 
Vid lunch tog jag iafl med Fisen i vagnen och rullade upp till Fanna för lunchleverans till gubbarna som höll på för fullt, igår fick de upp gips på 3 tak och idag hade de gjort det sista taket samt börjat med väggarna. Ett rum var helt klart när vi kom upp- duktiga killar!
 
Jag och Rio tog en sväng till återbruket för att kasta lite plast, metall och lite sladd innan vi åkte förbi Emelie och lämnade lite kläder. Därefter åkte vi tillbaka till huset, lämnade bilen och kollade läget innan vi tog vagnen och promenerade hem.
 
Nu har jag bänkat ner mig i soffan för att kolla sprintfinalerna (tjejerna tog precis silver efter en sjukt jämn final- med undantag för Norge). Fisen ligger i sängen och förhoppningsvis kan han kanske sova en stund.